
26 ratings
3.6
In The Steep with Hyperboost
6.7% New England IPA / Hazy IPA
Hops:Citra
Reviews
ASOS
2 months ago

3.0
Oranssi ja samea.
Hyvä hedelmäinen tuoksu.
Pehmeä, kevyesti hedelmäinen maku.
Makua voisi olla enemmänkin, niinpä tasapaksu hazy ipa.

Toro
@ K-Citymarket Kolmisoppi, Kuopio3 months ago
4.0

Lauri
@ K-Citymarket Kolmisoppi, Kuopio3 months ago

4.4
Syvän, tummahkon ja kevyen maitomaisen keltaista ja sameaa. Kepoinen ja hyvin pienikuplainen vaahto.
Tuoksu runsaan, maukkaan, makean ja karkkimaisen trooppisen hedelmäinen (guavaa, mangoa, persikkaa, ananasta), kepeän ja kirpakan sitruksinen sekä selkeähkön kauraisen ja vehnäisen viljainen.
Maku runsahkon, makean ja melko tuoreen trooppisen hedelmäinen (mangoa, ananasta, guavaa, aprikoosia), kepeän, kirpakan ja kitkerähkön greippinen, makeahkon ja pehmeähkön vaalean maltainen, kauraisen ja vehnäisen viljainen sekä melko maltillisen humalaisen katkera.
Oikein hyvät, runsahkot, tasapainoiset ja hyvin aikaa kestäneet maut (BB 05/2026). Suutuntuma on melko täyteläinen, pehmeähkö ja hiilihappoinen.
Erittäinkin maukas, miellyttävän hedelmäinen ja viljaisa sekä oikein mukavasti juotava NEIPA. Tykkäsin odotuksiin nähden yllättävänkin paljon!
Betoni
5 months ago
3.8

Jneed
6 months ago

3.6

Naipout
@ K-Citymarket Karisma Lahti6 months ago
4.4

Svimbanen
@ K-Citymarket Kolmisoppi, Kuopio6 months ago

3.6

Roby1965
7 months ago
4.1
La NEIPA In the Steep en plus houbonnée. On a des magnifiques notes de fruits tropicaux, un côté citronné, de la douceur, le houbonnage très arômatique est exécuté de main de maître et nous donne une superbe amertume et une belle longueur en bouche, l'équilibre est parfait, c'est délicieux.
Jorgeboy
7 months ago

4.0

Reiska
@ K-Supermarket Lehmus7 months ago

3.7
Hemmetin hyvää neipaa, tropiikin sitrusta. Ehkä Lehmuksesta, ei muista enää.