
Reviews

Möhkäle
@ Radalla3 months ago

1.5
Vetinen gluteeniton.

Lillis
8 months ago

0.5
Organisk och glutenfri då blir det så här
Claes L
@ ICA Kvantum Tyresö8 months ago
4.0
Funkar bra, köpte den mest för att ha den i blodpudding som behövde vara glutenfri.

Mikko M
@ ICA Maxi Stormarknad Haparanda11 months ago
1.5
No nyt ei oo kummoinen olut, melkein kun vettä joisi. Vetinen ja mauton.
Jussi15
1 year ago
2.5
Kimmo Koo
@ Coop Norra Esplanaden, Haparanda1 year ago
3.3
Vaalea,miellyttävä ja pehmeä.

Iso J
@ Ica maxi gällivare2 years ago
2.6
Vetinen, janojuomana ehkä menee mutta ruotsi 3,5 jättää maun laimeaksi. Kalareissun saunajuomana menee 👍
Sonja N
2 years ago
3.6
Juho N
3 years ago
2.8

Willy
@ ICA Umeå city3 years ago

2.4
On tunkkainen ja metallinen, mutta ruoan kanssa menee.