
Reviews

zepicin
@ Tuju Taproom2 months ago

4.0
Edelleen maistuvaista.
Jääkaapin tyhjennystä.
Parasta ennen 18.6.2026

Haerjy
@ K-Citymarket Ruoholahti6 months ago
4.3
Jöysti
@ K-Citymarket Ruoholahti8 months ago

1.9
Hämmentävä

Viltzu
@ K-Citymarket Iso Omena8 months ago

4.5
PE 18.6.26. Nyt osui. Aivan kuin nestemäistä marjajäätelöä. Marjaisuus runsasta mutta kuitenkin juuri sopivasti. Laktoosi tekee tästä oikein pehmeän kermaisen ja alkoholi pysyy hyvin piilossa. Kunnon herkku.

Harrit
10 months ago

3.5
Tuoksuu sulaneelle mansikkajäätelölle. Maussa mansikkaa, vadelmaa, guavaa? Pieni alkoholi/esanssi jälkimaussa (8%). Menee makeudessa ja maussa vähän överi itselle, mutta lajissaan varmaan ihan kelpo tuotos.

Sami S
@ O'Connell's Irish Bar10 months ago
4.5
Nomskis piirakka olut.

zepicin
@ Tuju Taproom10 months ago

4.0
Marjainen…mansikka, vadelma sekä guava pääroolissa. Taustalla valkosuklaa tuo hieman makeutta. Guava voimistuu jälkimaussa.
Parasta ennen 18.6.2026

Porterhouse
@ K-Citymarket Hämeenlinna Hämeensaari10 months ago
4.4