
Reviews
Markus J
8 months ago
2.4

kumikani
@ Systembolaget Åhléns City10 months ago

3.2
Nyt on villiä, vadelmaa ja basilikaa. Hapan vadelmaolut, saisi olla vahvempi vattu. Basilika maistuu kevyesti. Enemmän makua ja mehuisuutta kaipaisi. No, aika edukas oli Ruotsissa, ehkä joku 3€
Paul A
10 months ago

3.6

Skrietlili
10 months ago

3.2
Redigt sur med mycket smak av hallon men för blaskig för min smak.

Feliciatrex
10 months ago

3.4

Roywenk
10 months ago
3.0
Inget för mig, men säkert för någon