
Reviews

Toni Trash
3 months ago

3.7
Comme une NEIPA de Hongrie.
L'aspect est étonnamment limpide et légèrement cuivré.
La texture offre une rondeur mesurée.
Les saveurs sont particulières : cocktail de fruits tropicaux et d'arômes résineux, avec des notes anisées, épicées et herbeuses (romarin ?).
L'amertume est légère et arrondie.
L'ensemble demeure agréable mais n'est pas NEIPA qui le prétend.
Je m'attendais à mieux.
RasmusK
5 months ago
3.0
Onpa kummallinen NEIPA. Mandariini maistuu hyvin runsaasti, suorastaan karkkimaisena. Kitkerää hedelmäisyyttä muutenkin mukana tässä. Hieman lattean puoleiseksi jää tämä esitys.

Juho
@ Koht/Moonshine Bar Tallinn6 months ago
2.8

Petri P
7 months ago

3.5
Odotin tältä jotenkin enemmän. Mandariini maistui mukavasti mutta jotenkin tuntuu että runko jää hieman vajaaksi
jari
@ K-supermarket Toppila7 months ago
3.5

Jani V
7 months ago
3.7

miguli77
@ K-Citymarket Sello9 months ago
4.2

Jocceri
@ K-Citymarket Sello10 months ago

3.7
Tällainen spessu collabo saa olla mun 2800 maistettu 🥳
Tämä kyllä jäi vaisuksi esitykseksi ja jotenkin sekava kokonaisuus.
BeerBear
10 months ago
3.2
Melko täyteläinen maku, joka ei anna tilaa hengittää. Ilmavuutta ja hiilihappoisuutta saisi olla hieman lisää, jotta maku avautuisi paremmin. Laaja mallaspohja, mukavat humalat, makeaan vienosti taittuva.
scorpion_mp
10 months ago

2.9
Yllättävän kuiva ja ohuen makuinen prosentteihin nähden. Humalat selkeästi esillä, mutteivat ne naamalle räjähdä. Todella erikoinen humalacocktail, jossa ehkä aprikoosia, persikkaa, ylikypsää mandariinia. Kaiken tämän läpi puskee mentholinen yrttisyys, josta en oikein pidä. Tavallaan ihan teknisesti laadukas tuote, mutta runko ja varsinkaan humalointi ei oikein vakuuta