
Reviews

Wesh
@ Cafe Corso22 days ago

3.3
Not bad at all special Heineken

Valtteri H
@ Het Paleis / Schiphol Airport5 months ago
3.2
Terva A
7 months ago
3.3
Seth0503
8 months ago

2.6

OhraVesku
10 months ago
3.9
Hieno vaahto, hedelmäinen ja pehmeä suussa,raikas ja suht maltainen, parempaa kuin normi Heineken.

Toni M
11 months ago

3.2