
Reviews
Anders L
@ Pub Nessie9 months ago

3.5
MSieppi
@ Systembolaget E-service / Online10 months ago

4.1
Makea siirappinen ja mallaspainoinen maku. Sopivan katkeroinen ja vahva tyylinsä edustaja. Tykkään!
Dottore Stranoamore
11 months ago
3.7
Rätt fyllig och mörk för att vara en bitter. Ganska god.