
Reviews

Feliciatrex
1 month ago

3.9
Mycket god, lite tunnare men inget som gör något. Fruktig. Och en jävligt snygg etikett.
Dottore Stranoamore
2 months ago
4.0

Joel F
10 months ago
3.9
Hawk
10 months ago
3.5
Ljus i färgen, svagt kolsyrad. Mest cryo-humle i doften. Bra beska lite tunn i smakerna, ok.

Andy
@ Systembolaget E-service / Online11 months ago

4.0
Ananas och mango som tydliga smakbärare.