
Reviews

Bezdomnyi
@ Funky Shop3 months ago
4.3
Appelsiinimehu, 0-3mm reunus, haituvat pinnalla. Mangoa ja papaijaa ja kaikkea makeaa herkullista tuoksussa.
Maku niin ikään mangoa, makeita sitruksia, nektariinia. Tosi hedelmäinen ja herkullinen.
Oikein hyvä!

JumaltenNektari
8 months ago

4.0
Sitruksia, karviaisia, valkoviiniä, ananasta, ruohoa, katkeroa, kevyttä mentolia. Mehukas, kirpeän hedelmäinen, tuhdin humalainen, kuiva, raikas, terävähkö neipa. Ensipuraisu oli vähän raaka, mutta tämähän alkoi toimia oikein mainiosti parin huikan jälkeen!

SahaMattiJukari
@ Funky Shop10 months ago

3.6
Sitruksinen sekä inan kookoksinen.
Ihan jeppis.

Svimbanen
@ Funky Shop11 months ago

3.8