
Hops:Citra, Mosaic, Motueka, Nelson Sauvin
Reviews

BeerKari
@ Craft Beer Helsinki 20263 hours ago

3.6
Maistuvaa kanadalaista.
Jorgeboy
@ Craft Beer Helsinki 20264 hours ago

4.2

Mikko P
@ Craft Beer Helsinki 20264 hours ago

3.5

Mypietimi
@ Craft Beer Helsinki 20264 hours ago
3.7
Tuoksu todella pehmeä ja makean hedelmäinen. Maku hyvin hedelmäinen ja makea. Katkeroa juuri sopivasti. Jälkimaku on pehmeän hedelmäinen ja säilyy suussa pitkään. Todella hyvä olut

Juho K
@ Craft Beer Helsinki 20264 hours ago

4.2
Huikea! Paksu, pehmeän vaahtoisa rakenne. Mukavasti humalaa, makeutta ehkä sellaisen remix-pussin sour-sitruunakarkin verran. Sitrusta/greippiä tässä on paljon, vähän havuisuuden puolellekin jopa menee, ananas tästä tulee myös mielestäni pikkasen läpi. Jälkimaku on makeuden osalta varsin pitkä, sitrus jää kielen päälle pyörimään useaksi minuutiksi.
JankDaveF
5 months ago
3.3

Ville M
6 months ago
4.0

Arnaud
@ Beer Temple6 months ago

4.1
Mats Riska
@ Pien Shop & Bar11 months ago
3.8

Laura HH
@ Pien Shop & Bar11 months ago

4.2
Erittäin hyvä, ananasta ja pihkaa ☀️