
Reviews

Leif C
@ Hoptimaal2 months ago
3.5
Sormenleveyden verran maitokahvinväristä aikanopeasti laskevaa vaahtoa erittäin tummanruskean valoaläpipäästämättömän oluen yllä joka tuoksuu kepeän kahvisen makean suklaisen paahteisen maltaiselle ja maistuu kuivan katkerahkon kahvisen paahteisen tummasuklaisen lakritsisen kallioimarteisen maltaiselle, kolme ja puoli bojoo. PE: 12/27.

Anneli P
11 months ago
3.7

Sir Guru Kabu
@ Hoptimaal11 months ago

3.8
Suutuntuma on miellyttävä, vaikka ei ihan täyteläistä olekaan.
Öljyistä kuitenkin.
Maku on aika suoraviivainen.
Paahteisuutta ja suklaata sekä jälkimaussa kevyttä lakritsia.

Markku B
@ Hoptimaal11 months ago
3.9
Nyt on saatu export stouttiin tukeva runko ja siitä pointsit. Muutenkin roteva ja rehti stoutti ilman mitään kikkailuja.