
IBU:26
Reviews

Markku B
@ K-Supermarket Lehmus28 days ago
3.2

Lasis
@ K-Citymarket Palokka Jyväskylä2 months ago

3.2
Utuinen, vaaleankeltainen. Pienet valkeat vaahdot. Tuoksussa hiukan hunajaa. Maku hiukan hunajainen, kukkainen, maltainen ja katkeroinen. Hyvä olut.

Jnila
2 months ago

3.9
Vihdoin pois töistä ja vapun viettoon!
Kaadettaessa tuoksu hunaja, muttei enää klasis. On siinä silti hunajaisia sävyjä ja jotai.. puutarhamaista
Aika alkupullea tuntu poreen kanssa, tasaantuu
Onpa hunajaisen ja kukkaisen makea. Yllättävästi ei hurjan tunkkainen edes. Vähän puisevuutta jälkifiiliksessä. Kiva toi alun sylkirauhasia pumppaava nopea makeus ja se kun se vaan laantuu niin nopeasti.
Jokin tässä silti on et meinaa röyhtäsyttää poikkeuksellisen paljon, pieni närästys varoitus. On muuten oikeinkin kiva tuttavuus.
Ja hei tehdään ratkaisuja, jotka auttaa pölyttäjiä ❤️ me ei pärjätä ilman niitä

Kurtsi
2 months ago
3.0

Erika L
@ Maltainen Metso3 months ago

3.6

Walrus76
@ Maltainen Metso3 months ago

3.2

Petri V
@ Alko Verkkokauppa4 months ago
3.0

V1lle
@ Alko Graani Mikkeli5 months ago

3.0
Kivan pehmeän makuinen olut, kevyet katkerot lopussa
Saunakaljana

Keppi
5 months ago
3.0

Salak82
@ Alko Kurikka5 months ago
2.8