
Hops:Citra, Nectaron, Riwaka
Reviews

PaKe
@ Papa's Dom4 months ago

4.5
Pehmeää, sameaa ja hedelmäistä. Mainio.

Hamster09
@ Hamster's Home6 months ago

3.7
Jorgeboy
8 months ago

4.0
Teemu V
9 months ago
3.5

Simousse
9 months ago
3.6

Tuukka
@ City Hospoda9 months ago

3.8
Mehumainen. Kuiva. Sitruksinen. Vihreää rypälettä. Karviaismarjaa. Kermainen suutuntuma. Hyvä neipa.

Mightykoala
10 months ago

3.1
Jaffankeltainen, samea olut puolen sormen vahvuisella vaahdolla.
Tuoksussa on hedelmää, makeutta ja humalaa.
Olut on kevyt, hapokas, makea, kuiva, mehumainen ja raikas.
Mausta löytyy hedelmää, sitrusta, mallasta, ruohoisuutta ja maustetta.
Tässä oli joku häiritsevä mausteinen sivumaku, eikä oikein lähtenyt.
(3+7+3+6+12=31) 3,1

WilleW
@ Dorst Craft Beer Shop10 months ago

4.0
Kaatuu lasiin nätisti muodostaen reilun sormen paksuisen vaahdon. Suutuntuma on miellyttävän pehmeä, mehuisa, pienikuplainen ja keskitäyteläinen. Makupaletissa reippaasti passionhedelmää ja ananasta, greippi komppaa, lisäksi persikkaa ja kivihedelmiä. Kokonaisuutena makean trooppinen mutta greippi tasapainottaa mukavasti. Kevyt katkeron näykkäyskin sieltä löytyy ja jälkimaku on katkeroisen hedelmäinen. Hyvää tekemistä.

Haerjy
@ Panimoravintola Beer Hunter's10 months ago
3.6

Japeinen
@ Panimoravintola Beer Hunter's10 months ago

4.1
Appelsiinimehun näköinen NEIPA. Citra tuo täyteläisen hedelmän maun joukkoon mukavan vivahteen.