
Reviews

Max2
@ Tuletorn Brewing5 months ago

3.1
Olut kaatuu lasiin oranssin rusehtavan sameana. Ei näytä hyvältä väri viittaa hapettumiseen.
Tuoksu tropiikin hedelmiä ja tunkkaisuutta. Tuoksu viittaa myös hapettumiseen.
Maku alkaa tropiikin hedelmillä mangolla,appelsiinilla ja sitruunalla,mutta maut ei oikein kanssa kunnolla taustalla vaivaa kitkerä hapettumisen maku. Enempää en tästä kirjoita. Kunnossa ollessaan varmasti loisto olut. Hapettuneenakin löytyi hyviä makuja.

Kepappi
@ Brewklyn Craft Beer Cafe6 months ago

2.8
2.5+6+6+2.5+11=28
28/50=2.8⭐️

Jokinen
@ Tuletorn Brewing10 months ago

2.8
Väri on hieman hapettuneen näköinen.
Makukaan ei ihan freesi.
No ihan oli juotavaa kuitenkin.

Tuomas S
@ Oluthuone Haka11 months ago

3.5
Hedelmäinen, pehmeä. Hieman tunkkaisuutta tässäkin.

HarriL
@ Põhja Konn Bar11 months ago

3.5