
Reviews

Skrietlili
2 months ago

3.2
Inte riktigt min smak.

Långhårig Skäggapa
@ Systembolaget Munkedal2 months ago

4.0
Som vanligt en mycket bra öl från detta bryggeri 😀

T. Holm
@ Holms hus.2 months ago
4.1

Renata B
3 months ago
3.9

Feliciatrex
4 months ago
3.8
Ssami53
9 months ago
3.5

Jussi L
@ Panimoravintola Beer Hunter's10 months ago

4.5
Loisto sessio 🍺👌
Raikkaus, hapot , hedelmät 🍺1500 täynnä 🤩🥳

Haerjy
@ Panimoravintola Beer Hunter's10 months ago
3.3

pyksy
@ Graali11 months ago
3.3