
Reviews

Northwest
2 months ago

2.4
Tuoksussa vahvasti humalaa. Maussa hieman jopa paahteista mallasta, joka peittyy tiukan humalan alle. Katkeroa oikeinkin hyvin. Ehkä himpun verran liian makea, joka nolla oluissa melko yleistä. Jälkimaussa epämiellyttävä metallinen aromi. Muutoin aivan kohtuu ok IPA.

SOS
@ Prisma Hyvinkää5 months ago
1.5
MattiL
@ Prisma Halikko5 months ago
2.6

Lyly
7 months ago
2.4

M
9 months ago

2.5

Tassu
@ Oravin Kyläkauppa10 months ago
3.5
Oi miten maukas holiton

Kimmo M
@ Ravintola Strömforsin Mylly1 year ago

2.7