
Reviews

Pohjalaane
6 months ago
4.0

Takleberry
8 months ago

5.0
Életem söre, pedig ittam már párat :D

Cablefriend
8 months ago

3.7
Kicsit erős az alkohol de tökéletes Ale!
Smurffi41
8 months ago
2.0
Olli322
8 months ago

3.6
Keltainen väri. Maussa aistittavissa greippiä ja pippuria.
Markku A
@ Mallassepät - Shop & Taproom Takomo9 months ago
3.7

Sharger
@ K-Citymarket Länsikeskus Turku9 months ago

3.8
Sopivan tuhti havuinen ipa, katkeroa löytyy melko reilusti mutta lämmetessään pehmeää hedelmäisyyttäkin tulee mukaan. Oikein toimiva vanhan liiton ipa.

R.Mikko
@ Sivukirjasto10 months ago
2.5

Original Antti K
@ Salama Brewing10 months ago

3.5
Vahva ja täyteläinen. Runsaasti mallasta ja aika reippaasti havuisuutta. Minulle tämä on ensimmäinen tämän panimon olut.
jari
@ Oluthuone Leskinen11 months ago
4.0