
Hops:Cascade
Unfiltered
Reviews

Esko N
@ Systembolaget Haparanda10 months ago

0.5
Hieman utuinen, kullansävyinen, neste. Kuohuminen on myös hyvin voimakasta. Tuoksu on ihan kamala, kuin kukkainen saippua, jota on höystetty makealla maltaalla - hyvin teennäinen. Cascade kyllä lyö maussa läpi kovasti. Vivahteita on appelsiinista, ehkä hieman passionista ja verigreipistä mutta pistävä ja kuiva kukkainen yrttisyys on hyvin vahvaa ja hirvittävän epämiellyttävää. Maltaassa on ehkä jotain karamellisuutta mutta ei sieltä löydy tasapainoa. Aivan hirveä kokonaisuus.

Jyrkiboy
@ Systembolaget Haparanda1 year ago
1.0
Maistuu Ikean vanerilevylle