
Reviews

Tuomas S
@ Püssirohu Kelder1 year ago

2.6
Jännä jos tämä puuttui pint pleasesta. Ollut jo pitkään saatavilla.
No itse oluen väri on liian kirkas. Maussa raikasta hedelmää, mutta jälkimaku maltaista perusbisseä. 5% neipa ei ehkä voikaan toimia.