
Reviews

Porterhouse
@ K-Citymarket Hämeenlinna Hämeensaari2 months ago
3.4
Kimble 75
@ Holiday Club Saimaa4 months ago

2.3
Toiminee monessa janosta, mutta olut tämä ei ole: vahvan sitruksinen, kevyesti männynhavua, mutta aika vesitetyn makuinen siinäkin. Ei mene minulla jatkoon.
Kimble 75
@ Holiday Club Saimaa4 months ago

2.3
Toiminee monessa janosta, mutta olut tämä ei ole: vahvan sitruksinen, kevyesti männynhavua, mutta aika vesitetyn makuinen siinäkin. Ei mene minulla jatkoon.
Reigo
@ K-Citymarket Ruoholahti5 months ago
3.0
paavosaa
6 months ago
3.2

Musti77
6 months ago
3.5

Virpi E
6 months ago
3.6

Tmk72
8 months ago
3.3
Arki-illan kevyt vaihtoehto. Raikas ja sitruksinen, helppo juotava. Maussa yllättävästi syvyyttä vaikka prosentteja vähän.

Jarno T
9 months ago
3.0
Verkkojen lasku olut, toimi siihen hommaan ihan riittävän hyvin.

HKIred
9 months ago
3.0