
Hops:Nelson Sauvin
Malts:Barley Malt, Oat, Wheat
Reviews

Nikke
@ Beerdome8 days ago

4.2
Lasiinkaatuu sameankeltaista olutta noin sormenpaksuisella sekakuplaisella sekä eloisalla vaahtohunnulla.
Tuoksusta:
Sitruksisuutta/sitrushedelmiä,mangoa appelssiinia,persikkaa,aprikoosia,
valkoviinimäistä rypäleisyyttä,ananasta sekä greippiä.
Vihreäälehtisyyttä,havua,yrttisyyttä sekä
humalaa/humalaöljyisyyttä
Maunpuolelta:
Sitruksisuutta,limeä,appelssiinia,
ananasta,aprikoosia/nektaria, valkoviinimäistä rypälettä sekä greippiä ja sitruksenkuorta myös aavistus candysitrusta.
Vihreäälehtisyyttä,havua/pihkaa, yrttisyyttä ja humalaa/humalaöljyisyyttä. Lopussa kevyesti purevaa greippistä katkeroa.
Suutuntuma/runko:
Piilokermainen,täyteläinen,tasapainoinen ja loppuun kuivaksi liukuva.
About: medium
Yleistäjorinaa/viba:
Oikein mukava ja laadukas messoromen jälleen. Myöskin hyvin tasapainossa alkoholi pysyy hyvin taustalla.

Simeoni
11 months ago

3.8
RM
@ Hoptimaal1 year ago
4.6