
Reviews

Rabelo
@ Systembolaget Haparanda9 months ago

3.5
Kestävää vaahtoa, hieman näkee valoa läpi. Hiukka mämminen tuoksu. On kyllä hyvä. Lakritsia ja omenalimonadimaista makua. Kiva olla vähän hönö
Conny8
1 year ago
3.0
Provad på Hönöbryggeri

Jecaan
1 year ago
4.2