
Barrel aged
Reviews

Jiimies
@ Alko Iso Omena20 days ago

4.2
Musta, mokkavaahdolla.
Makean luumuinen ja paksun paahteinen tuoksu.
Kärkeen paksu ja pehmeän makea suklaisuus, rungossa rusinaista suklaata ja kevyen pehmeä hapokkuus. Superisti makeaa ja tummaa marjaisuutta jälkimaussa tiukkaa luumua pehmeän paahteisella suklaisuudella.

Markku B
@ Hoptimaal1 month ago
4.0
Zaphood
2 months ago
4.2
Musta, paksu olut. Ei vaahtoa. Tuoksu on paksu, maltainen, toffeinen, täyteläinen ja miellyttävä.
Maku on alkoholinen, karamellinen, makea, paksu,
Loppumaussa makeahko maku antaa tilaa humalan kevyen katkeruudelle.

Hege
@ Alko Kolmisoppi3 months ago

4.0
Rukiinen, vaniljainen ja kevyen tammisen tynnyrinen tuoksu.
Aika mukava täyteläinen ja vähähiilihappoinen suutuntuma.
Nyt on sen verran rukiista tavaraa, että voisi kuvitella olevan nestemäistä mämmiä lasissa. Vanilja- ja tammisen tynnyrillisellä viskikastikkeella höystettynä. Melko makeaa on, vaan ei ihan eksy överiyden puolelle. Alkoholi on myös varsin mallikkaasti piilossa.
Hitaasti nautittava eväs. Ehkä hieman liian rukiinen omaan makuun ja makeuskin on vähän siinä ja siinä. Hyvä olunen joka tapauksessa ja onnistunut tynnyröinti.

Lasis
@ Alko Verkkokauppa4 months ago

4.0
Mustaa. Ruskea vaahto. Tuoksu viskitynnyriä. Maku makeahko ja pehmeä suklainen, mallasta, tynnyriä, viskiä, lakritsaa, hiukan kahvia ja rukiita. Miellyttävä olut.
Bonsku
5 months ago
4.2

Joakim P
6 months ago
4.5

Jesse M
@ Crafters8 months ago

4.4
Ltc eiliseltä sokko-tastingilta.
Tasting 6 blendi lady cupcake 7 ja cup 8. Vahva kahvin maku hedelmäisellä tavalla. Suklaata sivussa. Makia herkku.
Silveri iltapalana kuvassa. Vähän öljyisen suklainen ja pienen kahvinen isolla bourbonilla pehmeästi. Vaniljaisuutta. Laatua.

WilleW
@ Dorst Craft Beer Shop8 months ago

4.4
Pitkästä aikaa Pühasteen Silveriä lasiin. Odotellut tovin kaapissa pimeämpiä aikoja, joten olihan se aika korkata.
Kaatuu lasiin odotetun yönmustana minimalistisella kuohkealla ruskealla vaahdolla. Tuoksussa tummaa suklaata, viskiä, kakkupohjaa, lakritsaa ja ruisleipäisyyttä. Suutuntuma on miellyttävän pehmeä, hennon öljyinen ja tasapainoinen. Runko tanakka medium plus. Makupaletissa hienosti mallasta, sekä ruista että paahtomallasta. Lisäksi tummaa suklaata, leipämäisyyttä ja ripaus fariinisokeria. Tynnyröinti tuo mukaan lempeästi viskin aromia, tammisuutta ja pientä mausteisuutta. On se tasapainoinen, lämmittävä ja kaikinpuolin miellyttävä.
TiiZei U
@ Musta Kynnys9 months ago
4.0