
IBU:19
Reviews
Haidis
@ Pärnu A1000Market21 days ago

4.5
Oikein hyvä

Tommi M
3 months ago

3.3
Olenkohan vaipunut psykoosiin, vai todistanko oikeasti sitä että iso panimo on parantanut oluen laatua. Ainesosien mukaan tässä nykyisin käytetään täysmallasta, humalan toki vielä ollessa uutetta, ja alkoholiprosentti on palautettu 5,2% kun se hetken taisi olla 5%. Kenties maapallo on pyörähtänyt akselinsa ympäri ja hyvä lopulta voittaakin. Yksi lempioluistani.
Lampur
3 months ago
3.3

Arska
@ Koti Riihimäki5 months ago

5.0
Aika perus lager seurusteluun ja saunan sekä grillimakkaran kylkeen. Ottaisin toisenkin.
Mantila H
@ Park Inn Radisson6 months ago
3.1
Big foam, light taste, no malty. Basic lager.

OggiE
@ Selver Balti Jaama Turg6 months ago

3.2
Tasty lager.
Teemu K
7 months ago
2.4
Huomattavasti bulkkiolutta ronskimpi maku

lehtsa74
@ Rimi, Narva mnt, Tallinn7 months ago

3.0

Tomppa J
8 months ago
3.3
Kullanvärinen, yllättävän maukas bulkkiolut. Helppoa ja hyvää.
Joni L
8 months ago

2.5