
Hops:Cascade, Nelson Sauvin
Reviews
Ville H
@ K-Citymarket Ideapark Lempäälä4 months ago
3.6

Jouni M
@ Medicin Man6 months ago
3.6

Jokinen
@ Tuletorn Brewing6 months ago

2.8
Samea ja vaaleankeltainen olut, kuohkealla ja puhtaanvalkealla vaahdolla.
Tuoksu on kuivakka ja raa an trooppishedelmäinen. Nektariinia, mangoa ja ananasta.
Maussa trodella kuiva ja raaka trooppi en hedelmäisyys jatkuu. Mangoa, nektariinia ja sitrusta. Havuisuutta, pihkaisuutta ja saippuaisuutta.
.
Todella kuiva ja raa an hedelmäinen. Aika terävä makumaailma.

Kepappi
@ K-Citymarket Pirkkala7 months ago

3.6
4.5+7+7+3.5+14=36
36/50=3.6⭐️

Avoiding Bad Life
@ Tuju Taproom8 months ago
3.7

Kinnune
@ Tuju Taproom9 months ago

3.7
Alkuun yllättävän pehmeä runko Nelsoni(e)n määrään nähden, tosin löytyy kuivahkoa appelsiiniakin. Pinnalla sitruksia ja rypäleitä, jotka kuivattaa sitten hieman enemmän. Kuivuus kasvaa tasaisesti loppua kohden vahvaksi, mutta pysyy silti juotavana.
Toimii aika hyvin.

Pertti R
@ K-Citymarket Jumbo Vantaanportti9 months ago

2.9
Voisi olla erittäin hyvä mutta maussa on outo tukkaisuus joka pilaa kokonaisuuden.

zepicin
@ Tuju Taproom9 months ago

3.7
Trooppista hedelmää, lime päälimmäisenä. Taustalla aavistus sitrusta, sekä rypälettä. Hieman kuivahko, aavistuksen viinimäinen jälkimaku.
Parasta ennen 9.3.2026

Arsi H
@ K-Citymarket Pirkkala10 months ago

3.7

Jocceri
@ K-Citymarket Jumbo Vantaanportti10 months ago

3.9
Kovilla Nz hopseilla: Nelson Sauvin, Maui Nelson ja NZ Cascade 🔥
Väri 👌
Tuoksu ei oikein lähde.
Maut vahvat ja löytyy joku kirpeämpi elementti myös 💪
Hieman erilainen ja tässä tapauksessa positiivisella tavalla 👍