
Reviews

Markku B
@ Pühaste Taproom Tallinn22 days ago
3.6
Tosi tumma perinteinen ipa
Jonttu T
2 months ago

4.5
Aivan upea IPA👍

Ihoden kaljakeisari
@ Ihoden testaamo3 months ago

4.3
Onpas kiva ipa. Runsaasti katkeruutta ja pihkaisuutta. Pitkästä aikaa perinteinen ipa.

Tero M
@ K-Citymarket Ideapark Seinäjoki4 months ago

3.4
Karamellinen ja bitterinen maku. Eli ihan kattaa sumuisten saarien perinteiset maut

HaloMiq
@ M/S Silja Symphony5 months ago

3.6
Tumma sävy ja maku myös. Vaahtoa riittää ja se näyttää myös pysyvän. Näitä olisi voinut ostaa useammankin.

Göbbelsberg
6 months ago
3.7

SOS
@ Nurmijärvi6 months ago
3.0

Petri V
@ M/S Silja Symphony6 months ago
2.5
Sir Silver
7 months ago
3.6

HarriL
9 months ago

3.3
Panimolta ostettu