
Reviews

Jouku69
@ Alko Prisma Lappeenranta2 months ago

3.5
Hyvä mehukas tupla ipa, runko hyvässä paksuudessa, lopussa kiva katkero, mangoa ainakin, havuakin löytyy, hyvää kreikasta...

Bezdomnyi
@ Foods n Goods1 year ago
4.8
Samea mangomehu. Yhden sormen vaahto, hitaan puoleinen. Tuoksussa niin ikään mangoa ja muita makeita hedelmiä.
Maku paksu, mangoinen, appelsiininen, takaa greippinen. Todella mehuisa olematta mehu, riittävän olutmainen. Greipin vääntö juuri hyvä.
Tämä on tosi kiva, suorastaan huippu!