
Hops:Citra, Mosaic, Nelson Sauvin, Riwaka
Reviews

Craft killer 79
@ V and B Niort10 months ago

3.8

Patou
11 months ago
4.6
Bière top !
Pour une triple, très légèr ce degré d'alcool, et tant mieux !
Ça respire la complexité houblonée, c'est un bonheur.
Le Mosaic apporte la touche de réconfort habituelle.
À déguster, savourer, et y revenir sans aucune modération ♥️♥️♥️♥️♥️

Jussi Koo
@ Hoptimaal11 months ago

3.8
Iltamyssyksi iltasadun ääreen.
Lasiin kaatuu about sitruunamehun värinen, vaahdoton juoma. Tuoksussa on vahva ananaksen vivahde, seuranaan sitrusta.
Pehmeää mehua (ei sananmuunnos), hiilihappoja saisi olla enemmän. Maussa kevyt katkero myhäilee taustalla kun ananas, greippi, appelsiinin kuori ja sitruuna kolkuttelee hedelmäosastolta vastaan. Mosaic humalan olen tästä löytävinäni, kuin myös citran. Jos olen rehellinen niin jälkimmäinen oli niinpä tietysti osastoa kun lunttasin tölkistä. Juoman hieman lämmetessä mukana myös passion hedelmäisyyttä.
Raikas, kevyt, hedelmäinen IPA/dipa. Voiko tämän vahvuinen olla dipa? En ole varma, mutta maku nautintoon se ei vaikuta, se on varma.

Gaet
@ L'Imbeertinence1 year ago

4.0