
Reviews

Aplepsiini
@ Graali8 months ago
3.0

vautere
@ Graali9 months ago

3.5
Tiukkaa tavaraa, kuivaa hedelmäisyyttä.

HarriL
@ Kabacka11 months ago

3.0

Killero
@ Kabacka11 months ago

3.7
Raikas IPA, kevyt katkero. Voisin kuvitella että hyvä ruokaolut.

Asiik Isamove
@ Kabacka11 months ago

4.1
Seinäjoen Mallas Kabackas pitkästä aikaa!
Olut on erikoisen viheriänkeltaasen värinen, mutta melko kirkas.
Hyvät hetelmät hyppäs nenille ja suuhun heti ky otin ekan kulauksen.
Aika köykäänen ja kirpakka, mutta mukavat maut tekee tästä jotaki erikoosempaa.
Mainio kesäjuoma jota voisin ottaa toisenki hanasta!

Willy
@ Panimoravintola Beer Hunter's11 months ago

3.5
Raikas, hieman vetinen, mutta ihan jees+ olut.

Samppe77
11 months ago
3.9
Maistuva

Mightykoala
11 months ago

3.6
Kookosta, sitrusta, katkeroa ja hedelmää.
Tämän oli tarkoitus olla west coastin ja ”nyky-ipan” combo. Mielestäni tämä toimii.
(2+8+4+7+15=36) 3,6
jari
@ Panimoravintola Beer Hunter's11 months ago
3.0

Osmo S
@ Bierhaus Berlin11 months ago

3.3
Hyvä IPA. Napakka, mäntysuopaa.