
Hops:Citra, Citra Incognito, Galaxy, Idaho 7, Strata, Zappa
Reviews
Teemu V
1 year ago
3.4

Lauri
@ 5piste51 year ago

4.2
Vaalean, kirkkaan ja kevyen maitomaisen keltaista ja sameaa. Kepoinen ja pienikuplainen vaahto.
Tuoksu runsaan, maukkaan, makean ja tuoreen trooppisen hedelmäinen (ananasta, mangoa, passionhedelmää), kirpakan ja kitkerähkön sitruksinen.
Maku runsaan, maukkaan, makeahkon ja tuoreen trooppisen hedelmäinen (ananasta, passionhedelmää, mangoa, appelsiinia), kitkerähkön ja kirpakan sitruksinen, kepeän ja pehmeähkön vaalean maltainen sekä selkeähkön humalaisen katkera ja poltteinen.
Oikein hyvät, runsahkot ja tasapainoiset maut. Suutuntuma on melko täyteläinen, kuivakka, pehmeähkö ja vähähiilihappoinen.
Oikein maukas, runsaan ja miellyttävän trooppisen hedelmäinen sekä erittäinkin mukavasti juotava NEDIPA. Laadukas ja hyvä olut!

Theukka
@ 5piste5 x Myrrys1 year ago

3.6
Oikeammaisin. Tä oli aika samalla viivalla tuon vasemmaisimman Factoryn oluen kanssa mutta vaisummalta makeudeltaan jäi taaemmas.
Vertailun 3. sija
RM
@ Hoptimaal1 year ago
4.2