
Reviews

Aaron_dante
10 months ago

3.9

WilleW
@ Hoptimaal11 months ago

4.0
Nelson Sauvin freestyle humalilla humaloitu DIPA. Kaatuu lasiin nätisti lähes vaahdottomana. Suutuntuma on pehmeä, kuivahko, matalahiilihappoinen ja keskitäyteläinen. Makupaletissa makeaa greippiä, tropiikin hedelmiä, karviaista ja lämmetessä voimistuvaa rypäleisyyttä. Tuntuu olevan ihan kivasti tasapainossa mutta jotenkin odotukset olivat korkeammalla Nelsonista johtuen.

zepicin
@ Hoptimaal1 year ago

4.1
Pehmeää trooppista hedelmää, taustalla greippiä sekä rypäleisyyttä. Kuivahko jälkimaku.
Tasapainoinen.
Parasta ennen 2/2026