
Reviews
Teemu K
10 hours ago
2.7
Erittäin raikas ja hedelmäinen
Masa
8 days ago
3.4

Carl Stevens
8 days ago
2.9

Göbbelsberg
14 days ago
3.5
Priit A
15 days ago
3.8

Tero M
@ Rimi, Virukeskus21 days ago

3.5
Humalan alle jää kyllä kaikki pilsnerin ominais maut. Mut ei se tästä huonoa olutta tee,toki ei tämä pilssikään ole😆

Samppe77
1 month ago
3.3
Kirpeän Raikas
Joona M
@ Rimi, Virukeskus2 months ago

2.8
Väriltään samean vaalean rypsiöljyistä.
Todella voimakkaasti vaahtosi lähes tiivistä vaahtoa ja hiukan myös pienkuplaista.
Tuoksultaan sitruksinen ja häivähdys pikeä.
Maultaan pikimäinen ja sitruksinen.
Maussa hallitsee greippi ja piki ja ehkä pieni limen tuoma raikkaus.
Suutuntuma on väkevä ja kitkerä ja tunkkainen.
Jälkimaku on kitkerä ja ehkä hiukan hiivainen.
On tämä kyllä melko pahanmielen olut.
Tunnistaa wc ipaksi vaikka en niiden kova fani olekkaan.
En ostaisi ite uudelleen.
Sopii varmaan päivään kun vituttaa ja kaipaa pahanmielen olutta.
Kai tätä ainakin voi ehdottaa ihmisille jokka tykkää wc ipoista.
Tiivistelmänä väkevää ja kitkerää ja tunkkaista sitrus wc ipaa.
Sipu
2 months ago
3.4
Smurffi41
2 months ago
3.4