
Hops:Mosaic Cryo, Nectaron, Nelson Sauvin, Simcoe
Reviews
Jani H
2 months ago
3.4

Lasse K
@ Juova Hanahuone11 months ago
3.5
Hanasta. Aika makea hedelmäinen neipa. Humalat hiipivät kivasti jälkimakuun.

Lauri
@ Juova Hanahuone11 months ago

4.2
Syvän vaalean ja maitomaisen keltaista ja sameaa. Vähäinen ja pienikuplainen vaahto.
Tuoksu runsaan, makean ja melko tuoreen trooppisen hedelmäinen (ananasta, rypälettä, mangoa, passionhedelmää), hikisen ja dieselisen tunkkainen, vihreän yrttinen ja mentholinen sekä kirpakan ja kitkerähkön greippinen.
Maku maukkaan, makean ja melko tuoreen trooppisen hedelmäinen (ananasta, rypälettä, mangoa, passionhedelmää), kepeän hikisen ja dieselisen tunkkainen, vihreän yrttinen, pehmeän vaalean maltainen sekä maltillisen humalaisen katkera ja poltteinen.
Hyvät, runsahkot ja tasapainoiset maut. Suutuntuma on melko täyteläinen, pehmeä ja vähähiilihappoinen.
Erittäin maukas, runsaan ja miellyttävän humalainen ja mukavasti juotava NEIPA. Toimittelee ihan kivasti vaikka nelson hakkaakin välillä vähän vastaan.

Lenny Hefaistos
1 year ago
3.7
RM
@ Hoptimaal1 year ago
4.2

Jocceri
1 year ago

4.4
Nelson Sauvin, Nectaron ja Simcoe Hyperboost humalina 😍
Aivan sairaan hyvä ja tiukat on maut 😋
Värikin on kohdillaan ja tuoksu antaa odottaa että löylyä riittää 🎯
Erittäin kova mehu 🔥

Beer't
@ Taphorst 251 year ago

4.3

Arnaud
@ Taphorst 251 year ago

4.5