
Reviews

Syke
2 months ago
3.5

Unicorn
2 months ago
3.4
Nikkilä S
2 months ago
2.0

Lexa
4 months ago

4.2
Punamarjainen hapan herkku. Tuoksu ei ollut niin lupaava (väljähtynyt viini tuli lähinnä mieleen ensin...) vaan yllätykseksi maku olikin aivan mahtava. Ei turhaa lisättyä makeutta vaan suloista sopusointua kielelle.

Ihoden kaljakeisari
@ Ihoden testaamo5 months ago

4.3
Onpas kiva wild ale. Tallia ja hapanta marjaa. Olisikohan kirsikkaa. Maistuva olut.

Alpo K
5 months ago
2.5

Tanel K
6 months ago

3.7

Vamonos Pest
7 months ago
3.5

Juha M
@ Tallinn Craft Beer Weekend 20251 year ago