
Reviews

Musti77
4 months ago
3.3

Tero M
@ Uba & Humal6 months ago

3.5
Reippaasti vaahtoava neipa. Maussa hedelmää ja lievää kukkaisuutta,hazy ja vähän laiha runko

Willy
@ K-Citymarket Oulu Kaakkuri8 months ago

3.1
Järjettömän suuri vaahto. Melko vetinen on. Ei jatkoon, mutta kyllä yksi nyt menee ok.

Sammy Cornet
@ K-Supermarket Tripla8 months ago

3.7

zepicin
@ Tuju Taproom10 months ago

3.7
Trooppista hedelmää kera sitruksen. Jälkimaku hieman kuivahko.
Lojunut jääkaapissa jo tovin.

Jocceri
@ K-Citymarket Jumbo Vantaanportti10 months ago

3.7
Sitrusta ja trooppista hedelmää sekä lopussa pientä katkeron tynkää tarjolla 👍
Sellainen semi ok suoritus.

Porterhouse
@ K-Citymarket Hämeenlinna Hämeensaari10 months ago
3.8

Servoouh
@ K-Citymarket Jumbo Vantaanportti10 months ago
3.2

Markku B
@ Tuju Taproom10 months ago
3.8
Paksua tavaraa, sitruuna ja greippi maistuu vahvasti.

Nikke
10 months ago

3.6
Lasiinkaatuu oranssinkeltaista sameaa olutta jossa hieman sakkaa mukana noin sormenpaksuisella isokuplaisella ja nopeahkolla vaahdolla.
Tuoksusta:
Sitrushedelmiä,greippiä,persikkaahieman ylikypsää hedelmää sekä cantaloupea.
Vihreäälehtisyyttä,humalaa/humalaöljyisyyttä sekä aavistus pihkaa.
Maunpuolelta:
Sitrushedelmiä,greippiä/sitruksenkuorta,
mangoa,aprikoosia,passionia ja hieman cantaloupea.
Vihreäälehtisyyttä,yrttisyyttä,humalaa/humalaöljyisyyttä ja hieman pihkaa. Lopussa kevyesti greippistä katkeroa.
Suutuntuma/runko:
Puhdas maltainen,kevyehkö,selkeä ja tasapainoinen. About: kevyt +