
Malts:Barley Malt, Wheat
Reviews

Reiska
1 day ago
4.8
Runsas vaahto antoi odottaa miellyttävää yllätystä, enkä pettynyt. Raikas , miellyttävä maku

OlutOnHyvää
7 days ago
3.3
Raikas vehnäinen
KaivuriJussi
@ Alko Suomussalmi7 days ago

3.1
Raikas vehäolut. Banaaninen jälkimaku

Yngve II
@ Alko Sello7 days ago

3.7
Juhannusvehnis.
Tuopissa vaslea, samea tuote. Valkoinen parisenttinen vaahto. Tuoksu yllättäen hiivainen, hieman banaanisen makea. Maku kuten kuuluukin, hieman makea, kevyesti hiivainen ja suutuntuma hiilihappoinen. Perushefe, kyllä nää aina kesällä maistuu.
Wesq
@ Alko Verkkokauppa8 days ago
2.6
Asu82
15 days ago
3.5
Banaaninen? Todellakin! Vaahtoa? Löytyy! Jotenkin kesään käypänen(kuten mikä vaan olut/alkoholia sisältävä juoma), mukavan kevyttä.. tykkeen tykkeen!

Matu72
@ Alko Joutseno19 days ago

3.5
Hyvä vehnä. Kyllä saksalaiset osaa vehnäoluen varmistaa. Tykkäsin.

jarimus
@ Alko Ylöjärvi19 days ago

3.8
Hyvä vehnä olut. Pehmeä runsas vaahto antoi miellyttävän makuelämykset. Pidän vehnäoluesta ja tämä pääsee jatkoon. Väri mukavan samea. Löysin myös vähän banaania mausta.

Mika
21 days ago
3.3

Nico M
21 days ago
3.8