
Reviews

Kuivasto
@ IKEA:n parkkipaikka11 months ago
3.1
Aivan juotava mutta aika mitäänsanomaton neipa ja värikin on kuparinen. Liekkö hapettunut?

STNO
1 year ago
3.8
JesperS
1 year ago
4.0
Fyllig och god!

Hasse67
@ Hasses Uteplats1 year ago

4.0

Andy
@ Systembolaget E-service / Online1 year ago

4.0
Helt ok!