
Reviews

Markku B
@ Pühaste Web Shop11 months ago
3.7
Todella paksu ja hedelmäinen Gose. Suolaisuutta oli aika niukasti, mutta herkullinen tapaus

Arsi H
@ Hop&Hen11 months ago

3.7
Sanna P
1 year ago

3.9
Hyvää on! Ihanan mangoinen ananas smoothie! pikkasen jäin kaipaamaan lisä hapokkuutta vaikka kyseessä on kyllä gose, se meinas unohtua hörppiessä. Mallasta en kerinnyt maistamaan koko maljasta, pakeni parempiin suihin ilman sen syvempää analyysiä

Jukka S
1 year ago
3.4

Nikke
@ Pühaste Taproom Tallinn1 year ago

4.1
Aprikoosia,mangoa ja ananas murskaa/sosetta. Sekä taustalla myös happamanpaa tyrniä/sitruksisuutta
Taustalla myös aavistus mallasta ja jopa vanilijaa.