
Reviews

Simpuli
@ Funky Shop9 months ago

3.4

Svimbanen
@ Funky Shop1 year ago

3.9

Igunator
@ Funky Fluid1 year ago

3.0
Hasselpähkinällä maustettu balttiportteri joka ei omasta mielestä ole kovin hyvä balttiportteri. Kokonaisuus on ohut ja jotenkin sieluton.
Tuoksu on erikoinen, johtuu varmaan tuosta pähkinästä, mutta nenään käy jotenkin karvas tuoksu eikä juuri muuta. Vähän sama haju kuin jos haistaa hasselpähkinän kuorta sisältä.
Maku on myös pähkinäinen, hiukan kirpeä. Runko on kevyt, jopa vetinen näin vahvaksi. Tyypillistä tuhtia maltaisuutta ei löydy lainkaan.
Jälkimaku on ensin kuivahko, jopa hieman savuinen. Lopussa tulee esiin siirappista makeutta ja vihdoin odotettua alkoholin lämpöä.
Ei oikein jatkoon tällä suorituksella.