
Reviews

Mikä ettei!
@ Pub Hullu Hirvi8 months ago

3.6

Jnila
@ Olu Bryki Raum10 months ago

3.6
Tuoksuu aika samalle ku keisarin mikro neipa. Heleän kukkainen ja hedelmäinen.
Tuntu keposa alkuun, kielelle kertyy pintaa.
Voi pitää joko tunturipuroisena, tai sitten vähän vetisenä. Hedelmäistä ja havuista pohjaa siellä noron pohjalla kuitenkin on. Kehittyy juodessa.

Ihoden kaljakeisari
@ Tallinn Craft Beer Weekend 20251 year ago

3.5