
Reviews

Syke
6 days ago
3.8

Unicorn
6 days ago
3.8
Menisi aamupalalla mehunkorvikkeena mennen tullen. đ

Jouni M
@ Medicin Man2 months ago
3.8

Kepappi
@ K-Citymarket Pirkkala7 months ago

4.1
5+8+8+4+16=41
41/50=4.1âď¸

Porterhouse
@ K-Citymarket Hämeenlinna Hämeensaari8 months ago
4.2

MMM
8 months ago
4.0

Japeinen
@ K-Citymarket Pirkkala8 months ago

4.1
Olut on keltaista, kuten arvata saattoi. Aprikoosi maistuu sopivasti. Rakenne ei ole aivan niin puuromainen, mitä odotin. Panimo oli uusi ja varsin mukava tuttavuus.

Tuska
@ Explosive Bar (Pommi)9 months ago

4.3
Vahvaa aprikoosia smoothie muodossađ¤¤

KallioUG
@ Explosive Bar (Pommi)9 months ago

4.2
Paksua aamupalamehua. Tyrniä ja aprikoosia kivasti.
Jani "Kankero" K
10 months ago
4.0