
Reviews

Igunator
@ Funky Fluid1 year ago

4.0
Oikein hieno kesäinen ja mehukas dneipa.
Väri on täysin samea, jaffankeltainen. Tuoksu on dänkkinen ja mehuisa, greippiä ja sitrusta. Toimii.
Maku on mainio, tasapainoinen yhdistelmä katkeroa ja kirpeyttä, pienellä makealla vivahteella. Runko on sopivan tuhti mutta ei tunkkainen.
Jälkimaku on odotetusti hyvin katkera ja maistuu pitkään. Lämpöä tulee esiin loppua kohden.
Joisin toistekin.

Svimbanen
@ Funky Shop1 year ago

3.8