
Reviews

zepicin
@ Hoptimaal10 months ago

4.0
Trooppishedelmäinen tämäkin, mango ja mandariini edellä. Taustalla oleva lime tuo kuivahkon tunnelman jälkimakuun saakka. Jälkimaun lopulla kuivuus oikein tuntuu kitalaessa.
Parasta ennen 26.2.2026

Daniel T
10 months ago

4.2

Lasse K
@ Juova Hanahuone11 months ago
3.7
Hanasta. Terassikalja. Tuhti makeahko hedelmäinen nedipa. Jälkimakukin tosi hedelmäinen. Humalat jää lopulta viipyilemään suuhun.

Laura HH
@ Juova Hanahuone11 months ago

3.9
Yllättävän "kevyt", ensin raikasta tunnelmaa ja sitruunaa, sitten kirpeä fiilis, jopa poreileva, ja kevyt pihka. Hetken siemailtua keskivaiheilta löytyy tukevuuttakin, ehkä greipin kuorta.

Tommo21
11 months ago

4.4

Anneli P
11 months ago
3.5

Sir Guru Kabu
@ Hoptimaal11 months ago

3.8
Collabo Northern Monk.
Täyteläistä neipaa.
Kypsää hedelmää ja pikkuhiljaa voimistuvaa katkeroisuutta.
Jälkimaku on rutikuivaa.
Mallaspohja maistuu myös.

Riku K
@ Roudaribaari IHME1 year ago

2.0
Väri on utuinen ja ruskean keltainen jos tämä pitäisi tupla neipa olla.
Saakeli kun tunkkainen ylikypsä tuoksu. Pistävä. Puinen ja maltainen.
Maku on märkä paperi, märkä puu, paine kyllästetty puu. Makea ja erittäin ylikypsä. Hankala maku. Ei mun olut. Vähän kuin jotain makeaa viiniä. Ei tämä nyt oikeasti paha ole mutta liian erikoinen. Ei neipa ainakaan. Tai sitten on pilalla.

Ben-Loves-Beer
@ The Town Mouse Ale House - Newcastle1 year ago

3.5

Neil
@ Beer Trotter1 year ago
3.7