
Reviews

Kepappi
@ Brewklyn Craft Beer Cafe6 months ago

Huono päiväys,ei pisteytystä

Tero M
@ Uba ja Humal7 months ago

3.9
Alkuun ku nautti aivan kylmänä iski pelkät voltit silmille. Lämmetessä maku hedelmöityy ja makeutuu,holi jää enemmän taustalle

Lucalja
7 months ago

3.0
Erittäin maukas, ja jumalauta että on prosentteja, mutta ei kyllä vaikuta nämä makuelämykseen.

Paukku S
@ Kaubamaja11 months ago
3.9
Viron tuliaisia. Varsin jees.

Lyde
11 months ago
3.9
Floral.

Markku B
11 months ago
4.6
Nyt tölkistä maistelua tätä ihanuutta. Yksi parhaista tipoista, mitä olen ikinä maistanut.

PaikkarinkadunParoni
11 months ago

3.5
Viron tulianen, reilun hedelmäinen setti. Alkoholi ei maistu, mutta tuntuu reilusti mukana. Varsin hyvä tripla ipa
Ville H
@ Kaubamaja11 months ago

4.3
Tosi hyvä ja hedelmäinen, jopa hiukan petollinen näillä prosenteilla.
Conoseur
@ Gambrinus Õllepood Nr. 1, Tartu1 year ago

4.2
Todellinen hedelmäpommi, appelsiinia, greippiä, mangoa ja vähän pihkaa, todella virkistävä, samalla vaaralljnen näilla 2 numeroisilla prosenteilla

Juho
1 year ago
3.8