
Reviews

-mIDE-
@ Funky Shop21 days ago

3.5
Peukut tälle.

Igunator
@ Funky Fluid1 year ago

3.9
Oikein kelvollinen neipa, mehukas ja sitruksinen.
Väri on likaisenkeltainen ja täysin samea. Tuoksussa päällimmäisenä on sitruunainen mehukkuus, taustalla on myös asiallista katkeroa.
Suutuntuma ja runko on jopa tuhdimpi kuin prosentit antaa odottaa. Maku on greippinen ja kuivankatkera. Jälkimaku on alkuun vahvasti humalapainotteinen mutta lopussa tulee taas mehukkuus esiin. Makeutta tässä ei ole juuri lainkaan.

Svimbanen
@ Funky Shop1 year ago

3.5