
Reviews

Snusmatte
@ Pinglan14 days ago

3.3
FreddyAA
20 days ago
4.6
En av de bästa

jussile
26 days ago

2.8
ok hinnakseen!
Juho N
1 month ago
3.3

oipaT
@ Systembolaget Ockelbo1 month ago

3.0
Skånelaisessa tölkissä vanhahtava tyyli. Vitivalkea vaahto, kirkas kullankeltainen juoma.
Kuivahko, napakkuutta humaloinnin osalta. Pienen pientä hedelmäisyyttä maiskuteltavissa.
17,90 + 1,00 SEK.
#145 APA
John B
1 month ago
3.4
God, helt ok apa

Schüler
1 month ago

3.3

VeeJii
@ Systembolaget2 months ago
3.2
Ihan semi ok. Helppo juotava, ei ole katkeroa erikoisesti.

Öl Jocke
2 months ago

3.9

Beerus
2 months ago

3.6