
Reviews

Miika
@ Csakajósör onlygoodbeer2 months ago

3.4

DigiKriSSt
11 months ago

4.0
Täydellisen täyteläinen ja rutkasti sitruksista hallintaa. Havuisuutta luonnollisesti tarjolla.
Joku voisi kysyä onko järkeä maksaa 10-15€ oluesta jonka joku kiva setä jostain päin eurooppaa suomi-pololle lähettää mutta jos laatu on tällaista niin eipä tunnu missään, lisää kiitos vaan.
RM
@ Hoptimaal1 year ago
4.1
Jani "Kankero" K
@ Musta Kynnys1 year ago
4.0