
Reviews
Joulumies
4 months ago
3.5

Tomi V
@ K-Citymarket Hämeenlinna Hämeensaari5 months ago

3.7
Onpas hyvää, kaakaon ja kahvin liitto maukkaasti pinnassa.

HarriL
7 months ago

2.5

Vhasu
10 months ago
3.8
Ihan kiva stout - ei päässyt ruokajuomana ihan oikeuksiinsa.

Paukku S
11 months ago
3.7
Löytö jääkaapin perukoilta. Mukavan mausteinen, oikein kiva.

Lyde
11 months ago
3.8
Ehkä vähän synkenpään vuodenaikaan sopivampi mutta mukavan mausteinen👍🏻

Juha M
@ Tallinn Craft Beer Weekend 20251 year ago
3.7

zepicin
@ Tuju Taproom1 year ago

3.9
Kesällä talvisen mausteista Stout’ia….
Reilusti mausteinen, neilikka päälimmäisenä, ei kuitenkaan häiritsevästi. Jälkimaussa kardemumma nostaa päätään.
Parasta ennen 26.12.2026