
Reviews

Laura HH
@ Juova Hanahuone3 months ago

4.1
Kiva ja oiva pils, dagen efteriin.

Sir L
@ Juova Hanahuone3 months ago
3.5
Salin jälkeen palauttavat EsaJ kanssa.
Hyvin mennöö janoon.

Esa J
@ Juova Hanahuone3 months ago

3.0
Tähdet vaa, sosiaalinen tilanne.
Edit. Pari napsua alemmas tähtiä.

Nikke
@ Factory Craft Beer Festival 20264 months ago

3.8
Puhdasta maltaisuutta,leipäisyyttä,
ruohoisuutta,kevyesti yrttisyyttä ja lopussa suuhun jääpyörimään hieman hunajaa sekä varovaista diatsetyyliä
Itselle aavistuksen turhan kevyen humaloinnin omaava mutta muuten oikein mukava pils