
Barrel aged
Reviews

Harala
@ De Bierliefhebber1 year ago

4.3
Ruiswiski selkeästi esillä, kaakaota ja mausteisuutta. Appelsiiniä en havainnut.
Suutuntuma jää tässäkin VBM:ssa keskitäyteläiseksi mutta makua riittää ja juotavuus ei kärsi liiallisesta paksuudesta tai makeudesta.
Wiskin ystävä pitää tietenkin olla nauttiakseen tästä.